14 Ağustos 2009 Cuma

nerede yanlış yaptık???

Uzun süredir düşünüyorum ve aynı durumda bir çok arkadaşım var;
  • iyi bir lise bitirdim (fen bölümü)
  • iyi bir üniversite bitirdim (hem mühendislik hem işletme)
  • okul biter bitmez gönüllü askere gittim
  • döndükten 3 ay sonra Koç Grubu'nda işe başladım
  • 6 sene çalıştım
  • 2 sene kendi işimi yapmayı denedim, aç kalmadım
  • bir şekil Türkiye'nin en büyük GSM şirketinde sıfırdan başladım
  • 5 yıldır gruptayım, hasbelkader pazarlama müdürüyüm
nasıl oluyor da doğup büyüdüğümüz yerlerde bir ev alamıyoruz ? Nerede yanlış yaptım(k)?

3 yorum:

  1. borca girmeden olmaz kardeşim. 100K ver peşinat üstüne yüklen krediye :)

    YanıtlaSil
  2. benim doğup büyüdüğüm yerlerde 400-500'den aşağı yer yok. napıcaz?

    YanıtlaSil
  3. ne desem boş üstelik bir de bi dolu borcum var. "ben nerde yanlış yaptım" şarkısı benim için istek parça :) yan masadaki dost:)

    YanıtlaSil