13 Mart 2012 Salı

Fiyati olan her sey ucuzdur...

Selam Dostlar,

Yeni sayfayi acali 2 ay oluyor, takdir edersiniz ki yogun gecti ve bu senenin ilk yazisini yazmak ancak 3. Aya nasip oldu.

Onceki yazilarimdan birinde fiyati olan her sey (en azindan parasi olan icin) ucuzdur yazmistim. Bugun ne demek istedigimi bir kez daha aciklamak istedim.

Gunun sonunda hepimiz para icin olmasa da para karsiligi calisiyoruz. Ancak bahsettigim, bu berbat sistemin icinde var olmak zorunda oldugumuzdan, emegimizi mumkun olan en iyi sekilde degerlendirmeye calismamiz degil...

Peki nedir ucuz olan? Hani en degerli olan sey fiyati olmayan, nadir bulunan seylerdir demistim ya, iste sadece bir kac bin TL icin verdigi sozleri, attigi imzalari cigneyenler icindir sozum. Bu ugurda en zor bulunan ve kazanilan degerleri harcayanlara.

O parasi olanlar icin en kolay ve yine onlar icin gayet ucuza mal olan bu kisiler umarim birkac sene sonra pisman olmazlar ve kendilerine verilen gercek deger ve verilen birkac bin TL'nin farkini aci sekilde anlamazlar.

Siz siz olun, size degerinizi verenleri size paranizi verenlerle degismeyin. Zira onlar sizi her zaman rakam olarak gorecek ve neden gitmek istediginizi ve sonrasinda da neden kaldiginizi unutmayacaklar.

Bu arada; ben de hata yapiyorum hala. Insanlari yanlis taniyor, gereksiz kredi veriyorum. Sansim varmis ki cok onemli bir yola cikmadan curukler kendilerini eledi. Zira gercekten de sozunu, imzasini yiyen ya da satan ucuz ya da korkak adamlarla yola cikmak istemezdim.

Simdi yola bunlarla devam edenler dusunsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder