1 Ekim 2009 Perşembe

değişim zamanı

ne sihirli kelimeler. yeni, başlangıç, değişim, son...

bu gün 3 yıl 4 aydır bir parçası olduğumu düşündüğüm ve bu süre içinde 10 kat büyümüş olan sevgili şirketimden (pek de uzağa gitmesem de) ayrılıyorum. geldiğim yere dönüyorum.

yazacak, anlatacak çok şey var. ama kısaca hep söylediğim şeyi söyleceğim;

3 yıl
3 marka
3 bina
3 genel müdür
3 genel müdür yardımcısı
4 müdür
binlerce km fiber
onlarca yeni ürün
onlarca hatta belki de yüzlerce tarife, kampanya, özel teklif,
onbinlerce yeni müşteri, yeni gelir...

ne kadar çok yeni, ne kadar çok değişim, ne kadar çok başlangıç yapmışız...

gördüm ki değişmeyen bir avuç insanla bir de ben kalmışım. gördüm ki değişim zamanı 3 kere gelmiş geçmiş ama ben üzerime alınmamışım. inanmışım bir şeylere ve masada oturmaya devam etmişim.

aslında bir çok sebebi var gibi olmasına rağmen tek bir sebebi var gidişimin ve bunu hepimiz biliyoruz. saklamadım ki kimseden?

profesyonel hayat trafiğe benzer arkadaşlar. altınızdaki araba ne kadar iyi, ne kadar güçlü, ne kadar hızlı olursa olsun, hızınız önünüzdeki arabanın hızı kadardır. ve siz ne kadar sollarsanız sollayın, az ileride başka bir arabanın arkasına düşer ve sollamak için uygun zamanı beklersiniz. bazen bir bakarsınız saat 19:00'da birinci köprüdesiniz. bir türlü bitmez trafik.

ha bir de trafik ışıkları var. tam önünüz açılır, son sürat gitmek istersiniz ama kırmızı yanar bazen. geçmek isterseniz yersiniz cezayı. kimse bakmaz arabaya, sürücüye. ya da bakar bazen :)

önünüz hep açık olsun, önünüze hep aynaya bakıp sizi görüp sağa geçip size yol verecek sürücüler çıksın...

En içten ve gerçek sevgilerimle...

3 yorum:

  1. 3 yıl 3 bina 3 bilmem ne derken inşallah 3 eş olmaz cnm!

    YanıtlaSil
  2. şöyle güzel bir havada, deniz kenarında, ağaçlar içinde, hafif virajlı, yokuşsuz, trafiksiz, birinci sınıf asfaltları olan yollarda huzur içinde gidersin inşallah. hatta bırak arabayı bisikletle git tamamen kendi gücünle, özgürce, temiz temiz...

    YanıtlaSil